اگر عاشق کسی دیگر شوم،

 

اگر عاشق کسی دیگر شوم،

 


دیگر همانند گذشته دلتنگ ات نمی شوم .

 


حتی دیگر گاه به گاه گریه هم نمی کنم .


در تمام جملاتی که نام تو در آنها جاری ست ،

 

چشمانم پُر نمی شود .



تقویم روزهای نیامدنت را هم دور انداخته ام .



کمی خسته ام ، کمی شکسته .



کمی هم نبودنت مرا تیره کرده است .



اینکه چطور دوباره خوب خواهم شد را

 

هنوز یاد نگرفته ام .



تنها “خوبم” هایی روی زبانم چسبانده ام .



مضطربم .



فراموش کردن تو

 

علیرغم اینکه میلیونها بار به حافظه ام سر می زنم



و نمی توانم چهره ات را به خاطر بیاورم ،

 

من را می ترساند .



دیگر آمدنت را انتظار نمی کشم .



حتی دیگر از خواسته ام برای آمدنت گذشته ام .



اینکه از حال و روزت باخبر باشم ،

 

دیگر برایم مهم نیست .



بعضی وقتها به یادت می افتم ،



با خود می گویم : به من چه ؟



درد من برای من کافی ست ....



آیا به نبودنت عادت کرده ام ؟



از خیال بودنت گذشته ام ؟



مضطربم .



یا اگر عاشق کسی دیگر شوم ؟



باور کن آن روز تا عمر دارم

 

تو را نخواهم بخشید ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 19 / 7 / 1392برچسب:, |